Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Jennie - 15 mars 2011 19:35

Skriver jag någon bok någon gång kommer den förmodligen heta "Från en liten sten till ett ännu mindre sandkorn "  Måste säga att min lärare är mycket opedagogisk och ibland funderar jag på om hon ens vill att sina elever ska klara sig. När det gäller hundträning vill jag höra kritik och vad jag kan bli bättre på för att utvecklas men samtidigt får jag hjälp av mina träningskompisar för att kunna förbättra mig. Är det inte därför man blir lärare, För att kunnna hjälpa sina elever att bli bättre på något de inte kan? Jag strävar efter ett G i min kurs och detta vet min lärare. Om jag hjälper någon med sin hund som jag vet endast vill ha vardagslydnad eller tränar för den tycker det är kul eller om jag sågar Oxies kullsysters förare som jag vet vill mycket längre är en *** skillnad. Sen sågar man ju bara den för dens eget bästa såklart.


Om ni fortfarande inte fattar så har mitt sjävförtroende fått sig en törn........ Brukar ha ett helt ok självförtroende men inte när det kommer till det jag just nu läser på komvux.  


Detta var nog allt jag orkade skriva om för nu och antagligen dröjer det tills nästa gång ;)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards