Alla inlägg under september 2010

Av Jennie - 7 september 2010 20:26

Nu gör ja det! Bloggar alltså!

Känns somd det hänt en del och vore kanske bästa att uppdatera efter kommande helg men här kommer en kort uppdaternig:


Hundträningen går frammåt även om det är motigt vissa dagar. Spåret är jag mycket nöjd med och även det lilla skyddsarbetat vi kört. FF är ju vår akilleshäl men även det går frammåt med att hon går tillbaka alltså..

Skulle gärna vilja bjuda er på tävling innan vintern kommer :) När jag hopptränade med häst senast så höll de för ögonen på läktaren för att det gick så fasligt fort och risken är att detta upprepas.



Min bästa blivande man har lagt om taket på huset nu i sommar och vi har haft en kort semester då vi var på SSM och på bilutställning i Uddevalla. Nu blir det bröllop till helgen och sen drar vi till Grekland den 25 :) I bland är att livet ganska bra. Just nu går jag och passar mig för att få migrän..! Helgen som var hade jag en underlig upplevelse... var trevligt att åka limo och god mat kan jag säga. Men som ni alla vet så är mitt bästa ordspråk just nu HÄMDEN ÄR LJUV!!!!  och jag vet var ni bor!


God natt

Ovido - Quiz & Flashcards