Alla inlägg under april 2008

Av Jennie - 20 april 2008 12:37

Igår gjorde Zebbis sin skid debut. Det ræckte inte med 5km utan vi lyckades åka lite fel så det blev nog dryga milen i stællet. Har det verkligen jætte bra hær och idag ska vi åka lite mer skidor och grilla korv!

Av Jennie - 15 april 2008 22:58

Har haft en jättebra helg hos Elli och Tommy i Södertälje. Tänk att få göra det man gör allra hellst i 2 hela dagar, prata och träna hund! Tack gumman:)

Var roligt att se vad stor X hade blivit. Man lär sig otroligt mycket på att studera andra och lyssna på deras åsikter. Fick även se en Ak och det var bra, är ju meningen att Zeb ska få göra en så småningom. I dag bestämde jag mig att vänta ytterligare ett år innan Zebbis ska få bli kung i ringen:) Känns skönt att ha tagit det beslutet!  Annars skötte han sig bra på täningen idag. Som vanligt finns det mycket att jobba på, tror jag ska konsentrera mig på lite snabbare läggande och då ska även rompan ner fort!


Nu ser jag fram emot att hälsa på i Trysil, tror det blir jätte bra och Zebbis kommer nog stormtrivas i snön! ***


Nu är det dax att sova, Zeb har tagit tillbaka sin sovplats och ligger och väntar på mig( på rygg tvärs över kuddarna..) i morgon är det fullt ös igen men ska försöka hinna att spåra lite!

Ovido - Quiz & Flashcards