Alla inlägg under februari 2010

Av Jennie - 1 februari 2010 09:49

I dag är det ingen vanlig dag för idag är det min lillasysters födelsedag :) Grattis Grattis!!!


Nu känns det som om vi kommit i ordning och har bott in oss lite i vårt nya hus. Det känns fortfarande bra och det är ju tur:) Vet inte hur vi hade klarat av en sån vargavinter i vårt förra hus.. Känns skönt att jul, nyår och januari är över då det är sååå många kalas i vår släkt just under denna tid. Har även hunnit med en efterlängtad sol semester som gjorde både mig å Jimmy gott, att vi efter denna inte fick igen byxorna är en helt annan sak... Tyvärr så lyckdes ja slarva bort min plånbok där nere med alla kort å det kändes lite jobbigt. Jag trodde inte jag skulle sakna hundarn alls under denna tiden då jag faktist tyckt det varit lite jobbigt med denna kylan och att motionera dem. Mina händer hänger inte riktigt med som några av er vet. Det dröjde nog 2 dagar innan jag börja sakna dem. Man är ju van att de alltid är runt omkring en och när man helt plötsligt inte känner deras närvaro känns det tomt på något vis. Vet ju att de haft det jätte bra och är jätte tacksam till mamma, pappa och Camilla som hjälpt mig med mina odjur ;)


Har inte blivit så mycket lydnad nu under den kalla årstiden men känns riktigt bra att vi fått till några ridhustider med några goda vänner. A hon ordnar hon :) Sist vi körde var ja riktigt nöjd med odjuret. Har ju mest grejat med possitionen hela vintern men nu tror ja vi kör på igen! Sen tror ja att man kommer få jobba med den hela hennes liv.. 


Nu ska ja ta tag i min att göra under måndagen lista!


Ha det bäst!



Ovido - Quiz & Flashcards