Alla inlägg under november 2007

Av Jennie - 28 november 2007 13:52

Idag har jag hälsat på Sandra. Önskar ja hade lite mer tid så ja kunde hälsa på henne lite oftare. När jag ändå var i Skoghall så passade vi på att träna lite på Hammarö bk. Försöker att träna inför lydnads tävlingarna i vinter. Blev även en snabbpromenix m Divisen och Annelie. Kvällen avslutade vi hos pappa och Carina. Vill tillägga att där fick ja nybakade lussekatter. (tack för medskicket Carina)

Av Jennie - 27 november 2007 21:50

I dag på fm så spårade ja och Henrik.

Zeb gick riktigt bra med tanke på att det var ett tag sedan vi spårade.

Blåste rejält så han gick lite utanför första sträckan. La sig helt ok vid apporterna så man får väl vara nöjd.:)Men det finns inget som inte kan bli bättre!

Av Jennie - 26 november 2007 13:28

Idag är det ny vecka och nya tag. Har varit hos mormor och fått våfflor och nu ska jag ta en långpromenad med Zebbis. Jobbar ikväll.

Av Jennie - 24 november 2007 13:26

Var och tränade på lördagen. Gick bra fast det var väl inte de bästa förutsättningarna. Annars var det en bra och lugn helg. Annelie, vill bara säga att det blir gör bra!

Av Jennie - 12 november 2007 18:57

Idag har jag,petta och zebbis gått 5:an på skutberget. Försöker träna på att lägga in bilder om ni undrar vad jag håller på med. Här nedan är en bild på Zebs bror.

Av Jennie - 9 november 2007 16:42

Var ute och spårade i onsdags, La ett "över stoch och sten" spår. Gick kanon bra, tror han gillar när man lägger över tex asfalt, då det blir lite svårare så han måste koncentrera sig. Annars var jag på träningen igår, gick hyfsat men vet ej hur jag ska få bort tugget på apporteringen, känns som jag prövat allt. Det var allt jag tänker berätta för den här gången....

Av Jennie - 6 november 2007 10:49

Hallå!

Nu ska jag försöka lära mig detta....

Sen om jag kommer att ha något att skriva är en annan sak.

I dag ska jag iallafall jobba och det kan väl vara bra för de som vill leka med mig att veta.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards