Direktlänk till inlägg 29 juli 2009

Håll i er

Av Jennie - 29 juli 2009 11:17

Ja, nu fungerar äntligen min dator och vårt trådlösa igen. Inte alltid bra att ha det som är ganska nytt. Har windows vista och det ska ju sköta sig aoutomatiskt.... men tur det finns support! 


Har som vanliget hänt en del och mycket börjar lossna m Oxie. Nu när vi var på SSM så fick jag hjälp att börja m apporteringen. Hon är fruktansvärt lätt lärd och i bland kan detta ställa till problem. Jag har inte kunnat använda klickern pga att hon skruvar för mycket på den men vi prövade att klicka gripandet och efter 2 gånger visste ju hon vad som skulle komma så då släppte hon den innan klicket kommit. I alla fall så allt kan ju inte vara lätt :)

Själva momenten som sättandet och läggandet har vi inga problem med än så länge och på sikt som är ett väl använt ord i the black sistersclub kommer det bli bra. Hon är mycket högtemperarad och vill såå gärna vara mig till lags. Sen är jag mycket väl medveten om att hon kan gå mig ur händerna om jag inte håller henne i sin lilla låda och det är det vi obbar med varje dag. Än så länge finner hon sig i att ja säger till henne i alla fall :)


Hon spårar fint och i går använde hon betydligt mindre muskler så jag var jätte nöjd :)


Annars hade vi jätte trevligt på SSM, glad att jag har så snälla, knasiga och roliga träningskompisar.



/

 
 
Black sister m matte

Black sister m matte

1 augusti 2009 01:44

Kul att datorn är igång och att du bloggat! Ja, SSM var kul på många sätt - trots rymning och kirurgiska ingrepp...!
kram

http://www.ljungsten.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie - 15 mars 2011 19:35

Skriver jag någon bok någon gång kommer den förmodligen heta "Från en liten sten till ett ännu mindre sandkorn "  Måste säga att min lärare är mycket opedagogisk och ibland funderar jag på om hon ens vill att sina elever ska klara sig. När det gäller...

Av Jennie - 25 januari 2011 19:02

Nu var det ett tag sedan igen MEN jag har varit på föreläsning med jobbet där vi bla träffade Mia Törnblom som föreläste om självkänsla och självförtroende. Med andra ord var glad att jag bloggar idag det kunde ha varit så att jag aldrig bloggade. Vi...

Av Jennie - 7 september 2010 20:26

Nu gör ja det! Bloggar alltså! Känns somd det hänt en del och vore kanske bästa att uppdatera efter kommande helg men här kommer en kort uppdaternig:   Hundträningen går frammåt även om det är motigt vissa dagar. Spåret är jag mycket nöjd med o...

Av Jennie - 7 maj 2010 12:43

Ja.. nu var det ett tag sen igen.. Sist jag skrev skulle vi till Tjörn och göra MH. Vi samåkte med Oxies syster och hennes familj. Då MH´t var mycket tidigt så åkte vi dagen innan och sov över på ett super mysigt B&B. Resultatet på MH´t blev nog un...

Av Jennie - 24 mars 2010 09:05

Tror faktist att detta kan vara en av mina bästa vintrar någonsin :) I alla fall vad ja kommer i håg. Mycket tror jag det är för att vi har ett så bra hus så vi slipper frysa och sen har ja ju hundarna å Jimmy som värmer mig när det blir riktigt kall...

Ovido - Quiz & Flashcards