Direktlänk till inlägg 7 oktober 2009

Bättre sent än aldrig...

Av Jennie - 7 oktober 2009 18:56

Sommaren är nu slut och man börjar fundera på om det ens var någon... Dagarna går fort när det ofta är jobb, träning och sova. Träningen med den lilla som nu blivit stor går sakta men säkert framåt. Hon spårar jätte fint och markerar föremålen duktigt. Självklart är det inte färdigt än men på sikt kommer det bli bra. Lydnaden var ju mindre bra i dag men nu äntligen kan jag skylla på löp på riktigt :) hon var mer kokko än vanligt... Tog ett beslut om att inte köra någon lydnad på några veckor och jag hoppas ni som läser detta hjälper mig att hålla det :)


Oxie tyckte Zeb var jätte konstig i morse när han inte ville busa med henne fast hon kom med sitt favvosnöre, han skulle bara lukta på henne..


Tyvärr har jag ingen skrivlust alls så detta var nog allt jag kan bjuda på. Vill ni läsa något intressant och läsvärt så gå och köp en bok istället!

 
 
Annika

Annika

9 oktober 2009 10:48

Tjena Bruden!
Kul att du uppdaterat. Jag tyckte det var läsvärt även om det inte var så långt. Kompletterar med en bok vid tillfälle...
Skickar ett GRATTIS till Oxie-Poxie på 1-årsdagen!
kram
@nnika

http://annikasblogg.ljungsten.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie - 15 mars 2011 19:35

Skriver jag någon bok någon gång kommer den förmodligen heta "Från en liten sten till ett ännu mindre sandkorn "  Måste säga att min lärare är mycket opedagogisk och ibland funderar jag på om hon ens vill att sina elever ska klara sig. När det gäller...

Av Jennie - 25 januari 2011 19:02

Nu var det ett tag sedan igen MEN jag har varit på föreläsning med jobbet där vi bla träffade Mia Törnblom som föreläste om självkänsla och självförtroende. Med andra ord var glad att jag bloggar idag det kunde ha varit så att jag aldrig bloggade. Vi...

Av Jennie - 7 september 2010 20:26

Nu gör ja det! Bloggar alltså! Känns somd det hänt en del och vore kanske bästa att uppdatera efter kommande helg men här kommer en kort uppdaternig:   Hundträningen går frammåt även om det är motigt vissa dagar. Spåret är jag mycket nöjd med o...

Av Jennie - 7 maj 2010 12:43

Ja.. nu var det ett tag sen igen.. Sist jag skrev skulle vi till Tjörn och göra MH. Vi samåkte med Oxies syster och hennes familj. Då MH´t var mycket tidigt så åkte vi dagen innan och sov över på ett super mysigt B&B. Resultatet på MH´t blev nog un...

Av Jennie - 24 mars 2010 09:05

Tror faktist att detta kan vara en av mina bästa vintrar någonsin :) I alla fall vad ja kommer i håg. Mycket tror jag det är för att vi har ett så bra hus så vi slipper frysa och sen har ja ju hundarna å Jimmy som värmer mig när det blir riktigt kall...

Ovido - Quiz & Flashcards