Alla inlägg under november 2009

Av Jennie - 4 november 2009 22:59

Ja nu har tjuven varit framme igen...

Dum som jag är plockade ja inte in de nya kläderna som tillkommit på trappan... Min bästa dunväst låg vid garaget å min träningsväst är borta.. Har letat var räven kan bo men hittar varken hans hem eller spår av västen. I den ligger alla mina träningsgrejer Gråter.


När Zeb var liten hade han en egen låda m alla sina leksaker i. Det tog väl en vecka att lära honom öppna den men det var dessto svårare att lära honom att plocka in grejerna efter sig. I dag tänkte ja att ja skulle pröva m Oxie.. dumt gjort.. Först trodde hon att om hon gjorde alla sina konster skulle JAG öppna lådan men sen kom hon på att hon grejade detta själv :) Så nu springer hon å öppnar  lådan HELA tiden ifall ja har lagt någon leksak eller någon godisbit där.. Detta är alltså en kökslåda jag pratar om. Men söt det är hon i alla fall och VÄLDIGT snabblärd!



Ovido - Quiz & Flashcards